Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Канішевська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Канішевська Л. В. 
Патріотичне виховання - складова частина виховання соціальної зрілості учнів / Л. В. Канішевська // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 67-73. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто основні питання патріотичного виховання учнів старших класів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, які залишились без опіки батьків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332.13

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Канішевська Л. В. 
Педагогічні основи виховання соціальної зрілості учнів старших класів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків / Л. В. Канішевська. - К. : Стилос, 1998. - 164 c. - Бібліогр.: 177 назв. - укp.

Проаналізовано особливості формування громадсько-соціальної активності старшокласників шкіл-інтернатів для дітей-сиріт, науково-педагогічні засади вивчення особистості учня. Розглянуто позаурочну виховну діяльність як система формування соціальної зрілості вихованців шкіл-інтернатів для дітей-сиріт. Висвітлено психолого-педагогічні основи подолання конфліктів у міжособистісних взаєминах вихованців та шляхи формування духовної культури особистості засобами благодатного слова (гомілетики).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593297 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Канішевська Л. В. 
Теоретико-методологічні засади виховання соціальної зрілості старшокласників шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки, у позаурочній діяльності / Л. В. Канішевська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К. : Стилос, 2001. - 342 c. - Бібліогр.: с. 314-339. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади виховання соціальної зрілості старшокласників шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки. Запропоновано типологічну класифікацію вихованців, охарактеризовано специфіку виховної роботи у школах-інтернатах для дітей-сиріт. Розглянуто принципи, методи виховної діяльності педагогів як системи виховання соціально зрілої особистості дитини, проаналізовано її зміст і форми. Обговорено особливості управління виховним процесом, висвітлено функціональну роль громадянськості як провідного чинника виховання соціальної зрілості старшокласників у школах даного типу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34 + Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА619722 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Канішевська Л. В. 
Виховання соціальної зрілості старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності : монографія / Л. В. Канішевська; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. - К., 2011. - 368 c. - Бібліогр.: 433 назв. - укp.

Висвітлено проблему виховання соціальної зрілості (СЗ) старшокласників шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності. Подано наукову концептуалізацію проблеми СЗ, розкрито специфіку виховання СЗ старшокласників шкіл-інтернатів. Розглянуто типи, завдання, специфіку, соціально-педагогічні функції даних загальноосвітніх закладів. Проаналізовано стан сформованості СЗ учнів і стан готовності педагогів даної категорії шкіл до виховання СЗ старшокласників. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено комплекс педагогічних умов виховання СЗ старшокласників шкіл-інтернатів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736911 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Канішевська Л. В. 
Теоретико-методичні основи виховання соціальної зрілості старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / Л. В. Канішевська; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2011. - 38 c. - укp.

Здійснено аналіз філософської, соціологічної, психологічної, педагогічної літератури з питань соціальної зрілості, уточнено сутність і структуру феномена "соціальна зрілість". Обгрунтовано критерії, показники та рівні вихованості соціальної зрілості, визначено специфіку виховання соціальної зрілості старшокласників шкіл-інтернатів, охарактеризовано потенціал позаурочної діяльності даних закладів. Розроблено структурно-функціональну модель виховання соціальної зрілості старшокласників шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічних умов виховання даної інтегративної властивості особистості. Розроблено та впроваджено змістово-методичне забезпечення процесу виховання соціальної зрілості старшокласників шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч421.382 + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386370 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Канішевська Л. В. 
Підготовка учнів інтернатних закладів до життєдіяльності у відкритому суспільстві : навч.-метод. посіб. / Л. В. Канішевська, Л. В. Кузьменко, С. О. Свириденко, О. І. Ігнатова, Л. В. Єременко; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. - К. : Імекс, 2013. - 335 c. - укp.

Викладено теоретичні основи дослідження проблеми підготовки старшокласників шкіл-інтернатів до життєдіяльності у відкритому суспільстві. Обгрунтовано педагогічні умови підготовки старшокласників інтернатних закладів до життєдіяльності у відкритому суспільстві. Досліджено стан сформованості та моделювання процесу формування у старшокласників шкіл-інтернатів свідомого ставлення до своїх базових прав та обов'язків. Розкрито сутність процесу формування свідомого ставлення старшокласників інтернатних закладів до власного здоров'я. Висвітлено зміст, форми та методи формування у старшокласників практичних умінь. Досліджено стан виховання гідності у старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів. Викладено педагогічні умови підготовки старшокласників інтернатних закладів до сімейного життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Канішевська Л. В. 
Готовність педагогів загальноосвітніх шкіл- інтернатів до формування життєвого самовизначення старшокласників / Л. В. Канішевська // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2012. - № 17. - С. 53-58. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено стан готовності педагогів загальноосвітніх шкіл-інтернатів до формування життєвого самовизначення старшокласників. З’ясовано стан організації позаурочної виховної діяльності школи-інтернату з питань підготовки старшокласників до самостійної життєдіяльності. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування життєвого самовизначення старшокласників шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності. Обгрунтовано зміст поняття «готовність педагога щодо формування життєвого самовизначення старшокласників шкіл-інтернатів». Констатувальний етап дослідження засвідчив, що більшість педагогів шкіл-інтернатів не володіє достатніми знаннями з питань формування життєвого самовизначення, робота в цьому напрямі має переважно епізодичний характер, її проведення не завжди передбачає досягнення конкретної мети. Значна кількість педагогічних працівників недостатньо обізнана з методикою організації позаурочної діяльності з формування життєвого самовизначення старшокласників шкіл-інтернатів. Розроблено структурно-функціональну модель формування життєвого самовизначення старшокласників шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності. У ході експерименту обгрунтовано шляхи підвищення ефективності післядипломної педагогічної освіти з цієї проблеми.

Исследованы вопросы готовности педагогов общеобразовательных школ-интернатов к формированию жизненного самоопределения старшеклассников. Выяснено состояние организации внеурочной воспитательной деятельности по вопросам подготовки старшеклассников к самостоятельной жизнедеятельности. Теоретически обоснованы и экспериментально проверены педагогические условия формирования жизненного самоопределения старшеклассников школ-интернатов в послеурочной деятельности. Уточнена сущность понятия «готовность педагогов общеобразовательных школ-интернатов к формированию жизненного самоопределения старшеклассников». Константирующий этап исследования показал, что большинство педагогов владеет этим вопросом недостаточно, работа в этом направлении носит эпизодический характер, ее проведение не всегда предполагает достижение конкретной цели. Много педагогических работников недостаточно ознакомлены с методикой организации внеурочной деятельности по вопросам готовности педагогов общеобразовательных школ-интернатов к формированию жизненного самоопределения старшеклассников. Разработана структурно-функциональная модель формирования жизненного самоопределения старшеклассников во внекласной деятельности. В ходе эксперимента обоснованы пути повышения эфективности последипломного педагогического образования по этой проблеме.

The article deals with the comprehensive boarding schools teachers’ readiness to the formation of senior pupils’ life selfdetermination; it examines organization of extra school activities in senior pupils’ preparation for the independent life. The issues of readiness of teachers of secondary boarding schools in the formation of self-determination of high school life, clear state of the organization extracurriculareducational activities for the preparation of high school students to independent life.Theoretically predicted and experimentally tested pedagogical conditions of formation of the life of self-determination of senior boarding schools in after-school activities. Clarifies the essence of the concept "the willingness of teachers of secondary schools and boardingto the formation of life self-determination seniors'Konstantiruyuschy phase of the study showed that Most teachers has this issue is not enough work in this area is sporadic, its implementation does not always serve a specific purposeand many teachers not familiar with the techniques of organizing extracurricular activities for preparedness of teachers of secondary schools and boardingto the formation of life self-determination seniors. Developed structural-functional model of self-determination of high school students living in vneklasnoy activities. In the experiment, grounded ways to increase efficiency postgraduate teacher education on this issue.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342 + Ч421.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Канішевська Л. В. 
Особливості підготовки старшокласників шкіл-інтернатів до самостійної життєдіяльності / Л. В. Канішевська // Пед. освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2012. - № 18. - С. 59-64. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто особливості підготовки старшокласників шкіл-інтернатів до самостійної життєдіяльності. Досліджено чинники, які ускладнюють процес підготовки старшокласників шкіл-інтернатів до самостійної життєдіяльності: специфіку контингенту учнів шкіл-інтернатів, негативні аспекти впливу інтернатного закладу на психічний і соціальний розвиток вихованців, організаційно-педагогічні проблеми функціонування шкіл-інтернатів, особливості раннього юнацького віку. Встановлено, що у більшості вихованців інтернатних закладів втрачений інтерес до навчання. Теоретично обгрунтовано зміст поняття «підготовка до самостійної життєдіяльності вихованців інтернатних закладів». Охарактеризовано педагогічні засоби щодо покращання підготовки старшокласників шкіл-інтернатів до самостійної життєдіяльності. Визначено проблеми функціонування сучасних шкіл-інтернатів, які обумовлені організаційно-педагогічними проблемами їх функціонування: часта зміна вихователів і персоналу інтернатного закладу; надмірна заорганізованість життєдіяльності вихованців; вимушена адаптація до великої кількості однолітків, що призводить до емоційного напруження, підвищеної збудливості, тривожності, що підсилює агресію вихованця; превалювання авторитарної педагогіки, гіперопіка вихованців тощо. Запропоновано педагогічні засоби процесу підготовки старшокласників шкіл-інтернатів до самостійної життєдіяльності.

Рассмотрены особенности подготовки старшеклассников школ-интернатов к самостоятельной жизнедеятельности. Исследованы факторы, каторые значительно осложняют процесс подготовки старшеклассников школ-интернатов к самостоятельной жизнедеятельности: специфику контингента учащихся школ-интернатов, негативне аспекты влияния интернатного учреждения на психическое и социальное развитие воспитанников, организационно-педагогические проблемы функционирования школ-интернатов, особенности раннего юношеского возраста. Рассмотрены особенности подготовки старшеклассников школ-интернатов к самостоятельной жизнедеятельности. Установлено, что у большинства воспитанников интернатных учреждений утрачен интерес к учебе. Теоретически обосновано содержание понятия "подготовка к самостоятельной жизнедеятельности воспитанников интернатных учреждений". Охарактеризованы педагогические средства по улучшению подготовки старшеклассников школ-интернатов к самостоятельной жизнедеятельности. Определены проблемы функционирования современных школ-интернатов, которые обусловлены организационно-педагогическими проблемами их функционирования: частая смена воспитателей и персонала интернатного учреждения; чрезмерная заорганизованность жизнедеятельности воспитанников; вынужденная адаптация к большому количеству сверстников, что приводит к эмоциональному напряжению, повышенной возбудимости, тревожности, усиливает агрессию воспитанника; превалирование авторитарной педагогики, гиперопека воспитанников т.д. Предложены педагогические средства процесса подготовки старшеклассников школ-интернатов к самостоятельной жизнедеятельности.

The article is devoted to the peculiarities of preparation of boarding school senior pupils for independent living. Such factors as specific nature of boarding school students’ contingent, negative aspects of the influence of a boarding institution onmental and social development of pupils, organizational and pedagogical problems of boarding schools function, and peculiarities of early adolescents which greatly complicate the process of preparation of boarding school senior pupils for independent living are considered. The features of the preparation of high school boarding schools for independent life. The features of the preparation of high school boarding schools for independent life. The factors that impede the process of preparing high school boarding schools for independent life: the specificity of pupils of boarding schools, negative aspects of the impact of boarding school on the mental and social development of pupils, organizational and pedagogical problems in the functioning of boarding schools, especially early adolescence. Found that in the majority of pupils of boarding schools lost interest in studying. Theoretically substantiated the concept of "preparation for independent life of children in boarding institutions." Characterized pedagogical tools to improve the training of high school boarding schools for independent life. Identified problems in the functioning of modern boarding schools, which are due to organizational and pedagogical problems of their operation: frequent changes of teachers and staff of residential institutions; excessive excessive organization of cadets, forced to adapt to a lot of peers, which leads to emotional stress, nervousness, anxiety, aggression increases pupil, the prevalence of authoritarian pedagogy, students, etc. overprotection. Proposed pedagogical means the preparation of senior boarding schools for independent life.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Канішевська Л.В.  
Методичне забезпечення процесу формування сімейних цінностей старшокласників шкіл-інтернатів / Л.В. Канішевська // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2013. - № 19. - С. 39-42. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено мету програми «Сімейні цінності», яка полягає у підготовці старшокласників шкіл-інтернатів до майбутнього сімейного життя на основі традиційних для України сімейних цінностей, родинних традицій і звичаїв, подружніх та батьківсько-дитячих взаємин. Розкрито зміст програми «Сімейні цінності» для учнів VIII - IX класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, яка складається з таких розділів: «Юність – час подобатись», «Багатство відносин: шлях у лабіринті. Формула щасливого шлюбу», «Родинознавство. Роль сім’ї у вихованні дітей», «Дестабілізаційні фактори сімейних відносин», «Насильство в сім’ї», «Самовиховання в сімейних відносинах», «Сімейна економіка», «Сімейне господарювання». Розроблено орієнтовні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з курсу «Сімейні цінності», зокрема початкового, середнього, достатнього й високого рівнів.

Раскрыто содержание программы «Семейные ценности» для учащихся VIII - IX классов общеобразовательных школ-интернатов, состоящей из следующих разделов: «Юность — время нравиться», «Богатство взаимоотношений: путь в лабиринте. Формула счастливого брака», «Семьеведение. Роль семьи в воспитании детей», «Дестабилизирующие факторы в семейных отношениях», «Насилие в семье», «Самовоспитание в семейных отношениях», «Семейная экономика», «Семейное хозяйствование». Разработаны ориентировочные критерии оценивания достижений учащихся по изучению курса «Семейные ценности».

The article presents the content of the program “Family Values” for 8—9 grades students of comprehensive boarding schools. The program consists of the following sections: “Youth — Time to be Liked”, “The Diversity of Relationships: the Way in the Maze. Formula of Happy Marriage”, “Family Study”, “ The Role of the Family in the Children Education”, “The Destabilizing Factors of Family Relationships”, “Violence in the Family”, “Self-education in Family Relations”, “Family Economics”, “Family Management”. It is worked out standard evaluation criteria of students’ academic progress in the course “Family Values”.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Канішевська Л. В. 
Формування цінностей сімейного життя у вихованців закладів інтернатного типу : монографія / Л. В. Канішевська, С. О. Свириденко, Л. В. Кузьменко, О. Б. Бернацька, Л. Р. Карпушевська; ред.: Л. В. Канішевська; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Харків : Друк. Мадрид, 2015. - 220 c. - укp.

Досліджено проблему формування цінностей сімейного життя у вихованців закладів інтернатного типу. Подано науково-методичне обгрунтування формування цінностей сімейного життя у вихованців закладів інтернатного типу. Висвітлено питання формування здорового способу життя, дбайливості, взаємодопомоги, взаємоповаги, злагоди як сімейних цінностей. Увагу приділено питанням формування у юнаків і дівчат інтернатних закладів свідомого ставлення до створення сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342 + Ч421.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА793807 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Канішевська Л. В. 
Підготовка старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів до самостійного життя : монографія / Л. В. Канішевська; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт, 2015. - 280 c. - Бібліогр.: с. 190-202 - укp.

Висвітлено результати теоретичного та експериментального аналізу проблеми підготовки старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів до самостійного життя. Визначено особливості процесу підготовки старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів до самостійного життя. Розглянуто типи, завдання, специфіку, педагогічні функції загальноосвітніх шкіл-інтернатів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів до самостійного життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч421.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Канішевська Л. В. 
Теоретико-методичні основи виховання відповідальності в молодших підлітків у позаурочній діяльності шкіл-інтернатів : монографія / Л. В. Канішевська, А. А. Яцеленко; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт, 2016. - 400 c. - Бібліогр.: с. 327-347 - укp.

Висвітлено результати теоретичного та експериментального аналізу проблеми виховання відповідальності в молодших підлітків у позаурочній діяльності шкіл-інтернатів. Уточнено сутність та структуру понять "відповідальність", "вихованість відповідальності в молодших підлітків шкіл-інтернатів". Визначено особливості виховання відповідальності в молодших підлітків у позаурочній діяльності загальноосвітніх шкіл-інтернатів. Розроблено критерії, показники та рівні вихованості відповідальності в молодших підлітків шкіл-інтернатів. Обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови виховання відповідальності в молодших підлітків у позаурочній діяльності шкіл-інтернатів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА810229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Канішевська Л. В. 
Виховуємо сімейні цінності у вихованців шкіл-інтернатів : метод. посіб. / Л. В. Канішевська, С. О. Свириденко, Л. В. Кузьменко, О. Б. Бернацька, Л. Р. Карпушевська; ред.: Л. В. Канішевська; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Харків : Друк. Мадрид, 2015. - 174 c. - укp.

Висвітлено питання формування цінностей сімейного життя у вихованців закладів інтернатного типу: любов, здоровий спосіб життя, взаємодопомога, взаємоповага, злагода. Увагу приділено формуванню у юнаків і дівчат інтернатних закладів свідомого ставлення до створення сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342 + Ч421.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА793806 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Topical issues of pedagogy : collective monograph / Г. В. Турчинова, Л. В. Петько, Н. М. Чернуха, М. О. Васильєва-Халатникова, Я. О. Співак, Л. В. Токарчук, Н. П. Кравець, О. В. Матвієнко, О. А. Комаровська, О. В. Безкоровайна, Н. І. Станіславчук, Л. В. Канішевська, Н. В. Вишнівська, С. Д. Кирилюк, Р. Л. Сойчук. - Roma : Editoria di Modena, 2019. - 227 c. - Бібліогр. в кінці ст. - англ. - укp. - рус.

ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У СВІТЛІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Турчинова Г. В 4 ЛІНГВОСОІЦОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ АНГЛОМОВНОЇ НОВОРІЧНОЇ ПІСНІ «JINGLE BELLS». Петько Л. В 31 ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ТА УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ. Чернуха Н.М., Васильєва-Халатникова М.О., Співак Я.О., Токарук Л.В. .58 СТОРІТЕЛЛІНГ Ж ТЕХНОЛОГІЯ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ з ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ СПЕЦІАЛЬНОГО ТА ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Кравець Н. П 80 ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Матвієнко О. В 103 ЦІННІСНИЙ КОНТЕКСТ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Комаровська О. А 124 ПОЗААУДИТОРНА ДІЯЛЬНІСТЬ Ж ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ. Безкоровайна О. В., Станіславчук H. 1 146 ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ГУМАННОСТІ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПОЗАУРОЧШЙ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛ- ІНТЕРНАТІВ. Канішевська Л. В., Вишнівська Н. В 167 МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Кирилюк С. Д., Канішевська Л. В 187 ПРОБЛЕМА ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ КРІЗЬ ПРИЗМУ ВЗАЄМОДІЇ «ПЕДАГОГИ-БАТЬКИ- ДІТИ». Сойчук Р. Л


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311

Рубрики:

Шифр НБУВ: ІВ229967 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського